Реалізація інгегрованих змістових ліній на уроках іноземної мови У 2017-2018 навчальному році розпочнеться реалізація оновлених програм з іноземних мов для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Особливістю нового навчального змісту є те, що він передбачає розгортання навчально-виховного процесу не тільки за традиційною тематикою ситуативного спілкування, але й за чотирма інтегрованими змістовими лініями: «Екологічна безпека та сталий розвиток» «Громадянська відповідальність» «Здоров'я і безпека» «Підприємливість та фінансова грамотність» Ці змістові лінії спрямовані на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з різних предметів у реальних життєвих ситуаціях та подолання фрагментарності навчання. Як саме ми, учителі, маємо реалізувати ці змістові лінії на своїх уроках? Корисні матеріали за посиланням Реалізація інгегрованих змістових ліній на уроках іноземної мови
Популярні дописи з цього блогу
Сертифікація - це як ЗНО, тільки з кавою і неврозом
Тоді як за даними ДСЯО для 3519 учителів початкових класів, української мови та літератури, математики, історії та громадянських дисциплін сертифікація уже стала позитивним досвідом, учителі іноземних мов лише дебютують у 2025 році. Усе про сертифікацію цієї славної когорти - чесно, коротко і без зайвих прикметників 👇 Що таке сертифікація? Сертифікація - це добровільна (поки що) процедура підтвердження професійної компетентності вчителів ЗЗСО. Вона відрізняється від звичної для педагогів атестації як термінами, так і процедурою і ще деякими аспектами, про які йтиметься у цій статті. Мета сертифікації Експерти будуть оцінювати фахові знання педагога, його / її методичні підходи, здатність ефективно навчати англійською, формувати ключові компетентності учнів та, зрештою, відповідність професійному стандарту “Учитель закладу ЗЗСО”. Виклики для вчителів Якщо педагог наважився зареєструватися для проходження сертифікації, він / вона має пам'ятати наступне: Для участі у сертифі...
Learning passport: дистанційна освіта по-новому
Невидима загроза у вигляді вірусу стала глобальним викликом для людства. Постраждали практично всі сфери діяльності, включаючи й освітню галузь. Не лише в Україні, а й в усьому світі учні й батьки зіткнулися з новим для усіх поняттям "дистанційна освіта" . На щастя, вчителі (принаймні, більшість із них) зуміли досить швидко пристосуватися до нових умов і опанувати різні інструменти, в тому числі й для віддаленого навчання. Як показало дослідження , проведене службою освітнього омбудсмена Сергія Горбачова, 85% українських школярів продовжили навчання в умовах карантину. Разом з тим, Міністерство освіти і науки України анонсувало запуск глобальної освітньої онлайн-платформи Learning Passport , що має забезпечити доступ до освіти для іще більшої кількості українських школярів. Як зазначається на сайті mon.gov.ua , для кожної країни платформа надає онлайн-ресурси навчальної програми та додаткові матеріали рідною мовою. Ці матеріали відібрано експертами, щоб найкращим...
Коментарі
Дописати коментар