Warmers


Згодні? Тому так важливо почати урок цікаво!

Тут я вирішила зібрати вправи, які гарно працюють на етапі Warming-up. Буду постійно поповнювати колекцію. Вправи "власного виробництва", а також знайдені на безмежних просторах Інтернету (в основному вчительські групи у Facebook 😜).

Very like or Really like?
Вправа на корекцію типових помилок. Можна зробити добірку актуальної лексики, з якою ви працюєте в темі. Можна давати якісь загальні фрази. Це вже up to you. 
Я пропоную дітям постер з фразами типу:
very like OR really like?
like play OR like playing? 
want to go OR want go?
long red coat OR red long coat?
very interesting OR exciting?
very good OR excellent?
very tired OR exhausted?

Помічайте помилки (типові помилки!) своїх учнів і  доповнюйте перелік відповідно до потреб. Спочатку діти обирають правильний варіант для кожної пари, фіксують на дошці, а далі... Креативимо! Можна будувати речення, можна скласти міні-сторі із запропонованими фразами. Варіантів багато.

Language Focus: expressing similarity
Вправа на використання корисних фраз для висловлення схожості. 
... are similar because + indepent clause
... have ... in common
Both ... and ...

Використовую постер (або просто записані на дошці фрази), навожу приклад, спонукаю учнів до власного висловлювання. Зазвичай обговорення відбувається в контексті теми, яка вивчається в даний момент. І ви теж так можете! 

Language Focus: expressing contrast or difference
Вправа на використання корисних фраз для висловлення відмінності. 
... are different because + indepedent clause
Unlike ..., + independent clause
But / whereas (more formal)

Використовую аналогічно до попередньої вправи.

Growing a sentence
Дуже сподобалась ідея, підглянута десь в мережі. Як навчити дітей будувати гарні поширені речення? Ну для початку вчимося елементарного: спочатку ХТО, а потім ЩО РОБИТЬ. А далі - використовуємо схему 



Fortunately or unfortunately?
Гарна вправа для розвитку мовлення й уяви. Необхідно запропонувати учням ситуацію або речення для початку. Далі кожен наступний учень додає своє речення до запропонованого, використовуючи по черзі fortunately та unfortunately. Звісно, кожне наступне речення логічно пов'язано з попередніми.
Наприклад:
I went to the cinema yesterday.
Unfortunately, it was not open.
Fortunately, I didn't buy a ticket beforehand so I still had some money to spend...
 
Catch and say
Якщо дітей важко мотивувати просто відповідати на питання, можна перетворити це у гру. Для неї потрібен лише перелік питань і м'яч (або, наприклад, м'яка іграшка, яку діти будуть перекидати один одному). Вчитель називає питання і кидає м'яч. Хто впіймав, відповідає. Одне й  те ж питання можна запитувати кілька разів. Гра працює гарно для молодших школярів.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дозвольте собі радіти життю

Learning passport: дистанційна освіта по-новому