Вчительська скарбничка
Пропоную добірку хороших вправ для етапу введення у іншомовне середовище або актуалізації знань - Warmers, а також Vocabulary games
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Цікава практична онлайн-конференція від https://naurok.com.ua/. Знайшла декілька цікавих ідей до уроків - можливо, знайдете й ви 😉
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Знайшла для себе гарний ресурс для створення квест-кімнат! Простий інтерфейс і задачі різної складності - від зовсім простих до таких, де треба добре поламати мізки, щоб вибратися з кімнати. також можна створювати різноманітні вікторини.
Моїм учням подобається! Спробуйте - може, й ваші оцінять ;)
Зразки завдань можна подивитися тут:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Використання платформи Kahoot! для дистанційного навчання.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Більше, ніж "Що вам сподобалось / не сподобалось на уроці?" Цікава рефлексія
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Створення тестів у google-формах
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Налаштування автоматичного оцінювання google-форм
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Навчальні програми для 1-4 класів
Навчальні програми для 5-9 класів
Навчальні програми для 10-11 класів
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Основні документи, які регулюють професійну діяльність вчителя
Методичні рекомендації про викладання окремих навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти (щороку оновлюється);
Установчі документи, правила
внутрішнього розпорядку закладу освіти;
Інші нормативні та правові акти у сфері освіти.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Положення про батьківські збори
1. Мета проведення батьківських зборів
1.1. Повідомлення інформації, необхідної для роботи з дітьми.
1.2. Інформування, інструктаж батьків про зміни або введення нових організаційних моментів у режим функціонування школи.
1.3. Знайомство батьків із аналітичними матеріалами.
1.4. Консультування батьків із питань навчання та виховання учнів.
1.5. Обговорення надзвичайних випадків, складних або конфліктних ситуацій.
1.6. Прийняття рішень, які вимагають обліку думок батьків із різноманітних питань шкільного життя.
1.7. Творчі звіти дитячого і педагогічного колективів перед батьками.
2. Правила проведення зборів.
2.1. Класний керівник зобов'язаний всебічно продумати і підготувати до зборів необхідну інформацію і документи.
2.2. Кожні збори мають свій «сценарій», програму, рекомендації, поради, настанови.
2.3. Головним методом проведення зборів є діалог.
2.4. Батьків запрошують на збори і повідомляють про порядок денний не пізніше, ніж за 4 дні до проведення зборів.
2.5. Дирекція школи повинна бути проінформована про дату і порядок денний не пізніше, ні, за 4 дні до проведення зборів.
2.6. Учителі-предметники повинні бути присутні на зборах за запрошенням класного керівника.
2.7. Класний керівник повинен сформулювати мету запрошення на збори вчителів-предметників.
2.8. . Класний керівник вирішує організаційні питання напередодні зборі в (місце зберігання верхнього одягу, організація зустрічі, підготовка кабінету).
2.9. Класний керівник інформує директора про підсумки батьківських зборів, про питання і проблеми, які були підняті батьками на зборах, наступного дня після проведення зборів.
3. Принципи проведення батьківських зборів
3.1. Батьківські збори — не просто форма зв'язку сім'ї і школи, це місце одержання важливої педагогічної інформації, трибуна пропаганди кращого досвіду роботи та стосунків із дітьми.
3.2. Батьки на зборах повинні відчути повагу до себе, бути впевненими в тому, що безтактних розмов не буде.
33. У школі і сім'ї одні проблеми та турботи — це проблеми дітей і турбота про дітей. Завдання зустрічі батьків і вчителів — шукати шляхи їхнього розв'язання.
3.4. Нічого, крім розчарування, не викликають у батьків збори, де їм доповідають, які в них погані діти, і не радять, як їм допомогти.
3.5. Результативними є ті збори, де виникає розуміння, коли на запитання даються відповіді, ведеться дискусія.
4. Види та форми проведення зборів
4.1. Види батьківських зборів:
• загальні (класні) збори проводяться 4 рази на рік;
• диференційовані (спеціально запрошується група батьків);
• збори, періодичність яких визначається класним керівником.
4.2. Форми проведення зборів:
• директивні — консультативні;
• дискусійні;
• семінари;
• клубні;
• творчі зустрічі та звіти.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Коментарі
Дописати коментар